Retouren
We doen ons elke dag ons best om onze mede thuisbarista’s blij te maken met onze producten en onze service.
Echter zijn we naast thuisbarista’s ook mensen en gaat er soms iets mis bij een bestelling. Maar geen zorgen!
Om je zo snel en goed mogelijk te helpen wanneer je iets wilt retourneren kun je ons retourportaal gebruiken.
Klik daarvoor op de onderstaande knop.
Retourzending moeten worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin ze zijn ontvangen, zonder fysieke tekenen van slijtage of gebruik, en moeten worden geretourneerd in de originele verpakking.
Om contact met ons op te nemen voor een ander probleem of vraag kunt u gebruik maken van ons contactformulier.
Verzending
Verwerkingstijd van de zending
Alle bestellingen die voor 22:00 uur zijn geplaatst, worden op dezelfde werkdag verzonden, van maandag tot en met vrijdag.
Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verzonden.
Verzendkosten en leveringsschattingen
Nederland:
Het verzendtarief is €5,95.
Gratis verzending bij alle bestellingen boven de €25,-
De geschatte levertijd is 1 tot 3 werkdagen.
België:
Het verzendtarief is €5,95.
Gratis verzending bij alle bestellingen boven de €25,-
De geschatte levertijd is 1 tot 3 werkdagen.
Verzendingsbevestiging en order tracking
Verzendbevestiging en tracking worden via e-mail verstrekt zodra uw bestelling wordt verzonden. Als u binnen 1-2 dagen na het plaatsen van uw bestelling geen bevestigingsmail ontvangt, controleer dan uw spam-map of neem contact met ons op.
Schade
Barista-Essentials is niet aansprakelijk voor producten die tijdens de verzending beschadigd of verloren zijn gegaan door de vervoerder. Als u uw bestelling beschadigd ontvangt, neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder of ons ondersteuningsteam om een claim in te dienen. Bewaar al het verpakkingsmateriaal en beschadigde goederen voordat u een claim indient.